BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 15. juli 2009

Weekend

Gleder meg til helga ^^ Cat <3

I dag er det en uke til jeg drar til Praha :D Gleder meg masse! Yeee!
Og i natt har jeg og Remi 3,5 års-dag <3

Vet det blir mye korte blogginnlegg egentlig, så tenkte jeg skulle skrive litt nuh.

Jeg har sprukket på selvskadingen igjen. Jeg er tom for Atarax, og trenger noe som stopper tankene mine. Jeg tenker mye på mat og kalorier, men klarer ikke slutte å spise. Ikke klarer jeg å kaste det opp igjen heller, så jeg ender sikkert opp som en flodhest.

Sånn ellers har jeg det ganske ok. Jeg har funnet ut at jeg klarer meg fint med de gode vennene jeg har. Some things just don't work out, and I've settled with what I've got. Sometimes, even though you care for each other, you might not be good for each other. Jeg har venner jeg kan snakke med ordentlig nå, som er selvstendige mennesker og ikke påvirkes av problemene mine, så jeg trenger ikke være redd for å påvirke, eller å måtte holde ting for meg selv når jeg trenger å snakke om ting. Jeg får sikkert kjeft for å ha skrevet dette og, men det driter jeg i. Jeg nevner ingen navn, dette er min blogg, og jeg trenger å skrive ned og dele noen av tankene mine. Jeg trenger å bli frisk, og bloggen er et hjelpemiddel. So I'm just turning off my care-button for now, live with it. It's bad enough to worry about real life, if not online as well.

Jeg WoW'er en del for tiden. Shammyen min er 71 ;) Jeg og Remi har linked accounts i tillegg, så jeg får meg en hunter, en rogue, og en pally :p Geek, me? Nooooooo *whistle*

0 kommentarer: