BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag 4. juli 2009

..

Fain, jeg gidder ikke mer. Åpenbart er det alltid min skyld. Det er feil å skrive ting i min personlige blogg, det er feil av meg å ikke være superkvinnen. Det er feil av meg å tenke "ja, hun ville ha tid med kjæresten sin, så jeg lot være å ringe i dag", og det er feil å ikke gjøre det. Det er feil av meg å ha andre venner, og det er feil av meg å gå ut for å føle meg trygg og være sosial i stedenfor å sitte inne med tanker, piller og en papirkniv. Jepp, skikkelig feil. Tenke på seg selv må jeg slutte med visst, mine behov skal ikke bety en shit. Holde seg unna til hun får tenkt gjennom ting må jeg visst også slutte med, for da får jeg klager på at jeg ikke holder kontakt.

Men. Hvem vil sende en melding man bare kommer til å få kjeft for å ha sendt. Hvem vil sende en melding for å finne på noe når personen sier nei 80% av tiden. Hvem orker å sette seg selv så til side, for noe personen kaller "vennskap". Jeg ser ikke på det som vennskap. Jeg får klager når jeg snakker om ting som plager meg, jeg får klager når jeg ikke gjør det. Jeg får klager når jeg prøver, og når jeg ikke prøver. Jeg er aldri god nok. Det får jeg bare innse. Jeg burde bare gå å dø i en grøft. Er det det du vil?

Som jeg har sagt tusen ganger. Jeg leser ikke tanker. Jeg vet ikke ting du ikke forteller meg. Så hvorfor i helvete skal jeg bli lei meg for at jeg ikke klarer det? JEG ER FAEN MEG IKKE SUPERKVINNEN! Slutt å tro jeg er det! Jeg er et fuckings menneske! Jeg gjør feil, jeg er egoistisk, jeg trenger ting jeg og! Du er faen meg ikke noen superkvinne selv! Hadde jeg regnet med at du var det, så hadde du visst at jeg gråter hver natt fordi jeg tror du er sur på meg. Hadde du vært superkvinnen, hadde du visst at jeg har sprukket på selvskading. Hadde du vært superkvinnen, hadde du visst jeg tenker på å dope meg selv ned på piller å slutte å spise! Hadde du vært superkvinnen så hadde du visst hvor mye jeg hater meg selv pga sykdommene mine og hvordan de påvirker alt her i livet mitt! Men du er ikke superkvinnen! Og jeg forventer det ikke av det heller. Så hvorfor i helvete forventer du det av meg? Kan du svare meg på det? HVORFOR!

0 kommentarer: