BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 30. juni 2009

Summerheat

Det er varmt ute *pese* Jeg er glad jeg har vifte ^^ Eller, jeg har ikke sånn fancy en som vifter av seg selv, jeg har en håndholdt kinesisk en. Men den er fin! Og virker!

Det er litt lenge siden jeg har skrevet her ettersom jeg lovte at det neste blogginnlegget mitt også skulle være positivt, og jeg har ikke hatt noe spesielt positivt å skrive om siden det forrige så. Men nå har jeg det!

Dagen i går var fiiin ^^ Slækkings på dagen, og middag, is og kjøretur med Remi om ettermiddagen. Og raid når jeg kom hjem der jeg fikk masse fin loot *flire*

I dag skal jeg til byen med min mor, jeg tror jeg får mat. Også skal jeg til byen, møte Christian, spise is (selv om jeg burde kutte ned på isspisingen min atm >.<) Phun!

Å, ja, illusion.no vil ha meg som modell *flire* Jeg er bare litt bekymret om de vet eksakt hva de begir seg inn på ang håret og tatoveringene mine. Og høyden min. Ble liksom litt skeptisk når fotografen sa "alt fra bukser og topper til sukkersøte kjoler". Altså, sukkersøte kjoler? Jeg kan fint se burlesque aktig ut, jeg kan fint se litt søt ut og, men SUKKERsøt? Hjelp >.< Får snakke litt med Lars og be ham si ordentlig i fra til dem hva som kommer spaserende inn den 8.juli :p

2 kommentarer:

Eline sa...

Lars sier at du skal brukes til å være rocka, så det går nok fint ;) De vet hva de har begitt seg ut på :) Lars har fortalt dem masse om deg :)

Caralina sa...

Bra ^^ Nå er jeg lettet <3