BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 12. juni 2009

Bølger

Nok en gang har jeg rare humørsvingninger. Jeg er tilbake i stadiet der jeg vil GJØRE noe, VÆRE noe. Ikke yrkesmessig, for det kommer, men hobbymessig. Dvs, tegning, kreativitet, skriving, whatever. And I still don't have a niche to be in. Tenkte jeg skulle skrive mye om det nå, men jeg følte ikke for det likevel.

On other matters, jeg lurer på om jeg skal lukke bloggen eller ikke. Det er ting jeg har lyst å skrive om som jeg ikke vet om jeg kan/får lov til. Ikke at det er noe farlig, men det kan potensielt skape problemer for en god venn hvis jeg skriver ting, og det ønsker jeg ikke. Greit, det er kanskje tilogmed risky å skrive dette tilogmed men. This is my blog, I just had to. Jeg vet folk leser den, tilogmed folk som kanskje ikke burde, og jeg er lei av å ikke føle at jeg kan skrive hva jeg vil uten at det blir sett på feil.

What do you think people?

4 kommentarer:

Thea sa...

hmm... jeg synes det blir så vanskelig å følge blogger, kommentere og sånt når de er lukket.
tror dessuten du vil få mindre respons da.

du gjør selvfølgelig som du vil! :) ønsker deg en god dag

Linn Jeanette sa...

Du m¨gjøre slik du føler det er best for deg! Men en ting som er sikkert er at du trenger ikke å måtte bekymre deg for at noen som ikke skal/burde lese det leser det.... Litt konotete skrevi, men håper du forstår hva jeg mener...
Om du lukker bloggen, så håper jeg på å få tilgang, men det avgjør du!

Ønsker deg en fin helg=)

Eline sa...

Så lenge jeg får fortsette å lese, så kan du lukke den :) Hehe.
Men som Linn Jeanette skrev, gjør det som er best for deg.

*Klem*

Selin sa...

om du vil føle friheten av å si hva du vil så er det vel like greit å lukke den ^^ om ikke annet har du jo mange venner du kan prate med privat om ting ;) gjør det du føler er best for deg kjære. bare vit at jeg er her for deg, uansett hva ;)