BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 24. mars 2010

Homework

So, tannlegen gikk faktisk veldig bra. Eline var søtest og halvveis slepte meg hjem etterpå, ettersom den fine lille pillen gjorde meg så borte at jeg knapt kunne stå på beina....or, I couldn't. Not without holding on to something. Og tilogmed da var det vanskelig. Men bedøvelsen var ikke vond, og ikke trekkingen heller. Merket bare litt lyder og rykk, og ferdig. Så sov jeg stort sett resten av dagen.

Jeg tror det gror greit, men det gjør grisevondt. Jeg skal egentli gikke ta Ibux pga at jeg går på Fontex, og Rema1000 hadde ikke Paracet eller Pinex... så da får jeg bare holde ut. Jeg har klart å stappe i meg litt pasta og litt yoghurt i dag, det får holde. Spise er ikke deilig atm.

Hadde psyktime i dag. Og den var...annerledes...sikkert fordi det er vår. Vi snakket om alt i de foregående blogginnleggene mine. Det er...lett å skrive, men vanskelig å snakke. Psykologen hadde aldri sett meg så...følelsesladet. Hadde aldri sett meg slite med å finne ord og mening. Aldri sett meg slippe på den jernbundende kontrollen jeg har over meg selv. Jeg gråt nesten da jeg snakket om bestefar... Jeg er vant til å kaldt analysere når jeg er hos psykologen. Men både han og jeg er enige om at det er pointless. Det er bare skadelig for meg å analysere mer. Jeg vet hvorfor jeg er som jeg er, hvorfor jeg gjør som jeg gjør. Og hva jeg kan gjøre for å hjelpe meg selv. Det er bare å klare seg gjennom det, og han er der å støtter meg.

Jeg skal lære meg et par ting. Å være mer aktiv. Lære å spørre om ting som jeg føler er egoistiske, fordi jeg føler at jeg er til bry eller egoistisk eller...ja... Også skal jeg leve i nået.

Den første er grei. Den kan jeg klare. Hvordan jeg skal klare resten, det vet jeg ikke. Det går på å ignorere mine mest innbitte vaner, tanker, reaksjoner. Det blir vanskelig..men jeg skal prøve. Og jeg har flotte venner og en flott kjæreste som støtter meg i det minste:) Det hjelper <3 Mer enn dere aner.

Mormor er visst ganske dårlig for tiden sa mamma... det er...vanskelig å takle. Jeg vil ikke miste fler mennesker jeg er glad i. Fuckings kreft.

Sometimes, I just want to sail into the west...

1 kommentarer:

Eline sa...

Kreft er fælest :(

*klemme på*