BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 6. april 2010

Spring, death, sucky

Vel, jeg har aldri vært glad i våren. Tror jeg har skrevet om det tidligere i grundig detalj. Nå har jeg enda en grunn, og et nytt hat i tillegg. Kreft. Jeg hater den sykdommen. Enten den tar unge eller gamle, så tar den noen som er kjære.

Mormor ligger på sykehuset nå. Kreften har spredd seg til ryggen og bekkenet, men heldigvis ikke til magen (noe de måtte finne ut av via operasjon, stakar mormor'n min). Hun er visst helt susete pga all morfinen hun får. Vi vet ikke helt hva som skjer fremover. Kreften er uhelbredelig. Hvor lenge vi har igjen med henne, og i hvilken tilstand hun vil være, aner vi ikke. Kan være alt fra uker til måneder og videre. Jeg håper på så mye tid som mulig. Mormor er THE ONE person in my life som jeg setter mest pris på, ser mest opp til, og elsker grenseløst. Seriously. Jeg hater kreft. Og at det må komme på våren...og (egoistisk nok) at det må komme nå som jeg begynte å stable meg litt på beina igjen etter en dårlig periode.

Men jeg prøver å gjøre som psykologen sier. Lev i nået, nyt de gode tidene, ikke bekymre meg.

Det er ikke lenge til jeg drar til Milano, gleder meg masse :) Er bare fire dager, men jeg mistenker jeg kommer til å lide av savn av Remi, Eline og Christian *flire*

So...det ble ikke akkurat noe "se på påsken min"-innlegg. For, bortsett fra middagen med Lars, Eline og Knut på onsdag, så har den bestått av depping, gråting, SI, alt for mange bad, og alt for mye gaming, kombinert med alt for lite søvn.

Klokka er to nå. Siden jeg ikke gidder lvle ting i WoW, så diller jeg rundt med Aion (som jeg merkelig nok har spilletid igjen på =/).

Planlegger fotoshoot til lørdag 17 og, that ought to be good :) Håper jeg får farget håret og klipt meg litt før da.

Erh, ja, jeg har gått tom for ting å skrive om. Det å ikke skulle tenke hverken frem eller tilbake gjør meg litt..rastløs og...blank..

Tuddeluu

2 kommentarer:

Morpheus sa...

*gives a cookie*

Eline sa...

*Gives a cup of tea and a big hug*