BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 14. april 2010

Drip.Drip.Drip.

Etter å ha hatt ned over 20 liter vann på kjøkkenet/i dørkarmen der (alt i små små drypp >.<), kommer endelig en rørlegger i dag. Stakar dama over oss, de må rive en hel vegg for å komme til lekkasjen. Forhåpentligvis får vi da tilbake vann i dag, men ikke sikker enda. Og siden alle unntatt jeg er på jobb, så sitter jeg her, våken, og venter på rørleggern, for jeg har alle nøklene o.O

Skolen i går gikk så mye bedre enn forventet. Jeg hadde skikkelig angst, redd for at jeg hadde vært for mye borte eller noe sånt. Men lærern er...fantastisk? Neste gang, så har vi repetisjon av det jeg ikke har vært på. Og siden jeg er bortreist uken etter neste, så har vi prøve da, men den trenger jeg ikke ta, siden vi kan velge mellom å skrive og levere en oppgave, eller å ta prøven. Best bloody teacher ever! Ta hensyn? Jaa ^^ Snillest! *lettet*

Og siden mamma krever at jeg skriver ned tre positive ting (egentlig hver dag), så gjør jeg det her.

* Jeg har verdens søteste hund liggende i sengen, der han klør seg på snuta med forlabbene
* Jeg skal sannsynligvis gå tur med Eline i dag
* Jeg har verdens beste leppepomade <3

0 kommentarer: