BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 21. april 2010

*whine whine*

Teite Remi. Han har smittet meg med forkjølelsen han så og si er kvitt nå. Bare at jeg har andre symptomer, så jeg vet ikke om den forsvinner like fort som hans. Vonde bihuler, hodepine, lett feber, vond og sår hals, sånn øverst i svelget. Deilig?

Ikke kan jeg legge meg og sove det vekk heller, snekkern kommer i dag for å rive saker og ting pga vannskadene som må tørkes ut >.< De jobber i overetasjen nuh. Så jeg sitter og venter på at de skal banke på døra. Det kan jo... ta sin tid.. Men jeg tør ikke legge meg, tilfelle jeg sover gjennom at de banker på. That be not good.

Mrrrrrrrrr!
*syte*

4 kommentarer:

Eline sa...

awww :( God bedring!

Morpheus sa...

You know, blaming people don't do you or the person you are blaming any good.

Uansett kan du ikke legge skylden på noen andre med mindre du kan si at de handlet uforsvarlig, og hadde en plikt til å handle anderledes. xD

Om Remi hadde en plikt til å handle anderledes, og handlet uforsvarlig, så ville du fremdeles bare ha rett til å få erstattet den skaden han gjorde, trukket fra det du tjente på å være syk.

Beklager, var ikke meningen å tråkke på din rant der. Jeg ville bare poengtere at å plassere skyld er noe best overlatt til retten. Ellers er det som er gjort, gjort. xD

That being said; I'd be happy to come by with soup if you need it. ^^

Caralina sa...

You are weird sometimes o.O I blamed him for fun you know, for å syte og klage litt? Not as if I'm angry. Silly asshat :p

Morpheus sa...

*chuckles*
Beklager da.