BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 9. mars 2010

/wipe

Righty, gidder ikke ha oppe innlegg som inkluderer personlige debatter.

Let me just say it this way..in my mind, she is, and will always be, a fucking bitch. Jeg kan ikke tilgi hva hun gjorde. Og hva hun har gjort siden. Heller ikke hva hun representerer, og hva hennes rene eksistens gjør med mentaliteten min. Don't like the word bitch? Try traitor, betrayer, trustslayer, whatever you'd like. And yes, they all apply to Remi as well. Det han har gjort som ikke hun har gjort derimot, er å be om tilgivelse, og han har gjort opp for seg. That makes one hell of a difference.

And.. I've mentioned this before.. but I miss what I thought we had (though apparently that was all a ruse). That's one of the main reasons. Betrayal on a personal plane. Jeg kan ikke tilgi. Jeg vil ikke tilgi. Jeg burde ikke tilgi.

Finito.

2 kommentarer:

Eline sa...

*huggle*

Umulige Emilie sa...

Oooh! Nå ble jeg nyskjerrig på hva som har hendt!