BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag 21. mars 2010

VILIKKEEE!

Vil ikke til tannlegen *gjemme seg* Vil ikke trekke tann! Ja, de skal gi meg en fin liten pille som skal roe meg ned, og snilleste Eline blir med for å holde meg i hånden, men jeg er så redd at jeg er fysisk kvalm. Og selvfølgelig tok jeg de siste angstdempende på fredag, så jeg er tom. Jeg tror jeg må spørre legen om noe sterkere pluss økning av Fontex dosen, jeg er så mye værre for tiden. Sikkert pga det jeg har skrevet om tidligere. Har psyk time på onsdag, så jeg får i det minste snakket om det da...

Helgen har vært...både morsom og trist. Det ble fest/vors på lørdag, noe som var superkoselig. Men mannfolk er teite, det er blod i vasken etter en av dem blødde neseblod, og Remi har fylleangst etter han endte opp på Lambertseter (av alle steder) alene i en leilighet på gulvet på stua. Han vet ikke hvorfor han var der eller hvordan han var kommet seg dit. Han husker så vidt at de dro ut på lørdag (vi jentene som var der dro ut først).

Jeg møtte hvertfall på mange gode venner, og siden jeg ikke gadd å gå hjem og sove helt alene mens jeg bekymret meg for Remi, dro jeg til en kompis og sov over på sofaen hans. Koselig med litt selskap. Også snille Eline som våknet kl 2 på natta da jeg ringte og var lei meg <3 I loves her!

Nå...skal jeg...eh.. ja, jeg vet ikke, jeg klarer ikke konsentrere meg om noenting for tiden. Ikke lese, pusle, spille, ingenting. Jeg vil bare at det skal bli sommer *sukk*

1 kommentarer:

Eline sa...

Jeg skal passe på deg i morgen jeg :)

Skjønner godt at du er redd! Tannleger er kjempe skumle :S

*elskepå*