BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5. februar 2010

Yeah

Lenge siden jeg har skrevet i denne bloggen. Lagde meg en annen en, der jeg skriver ned positive ting som skjer, ting jeg liker, stuff like that www.twinklybrightspots.blogspot.com

Men er vel på tide å skrive ned det som ikke er like kult da.

Jeg har mye mareritt for tiden. Hver gang jeg sover alene (noe jeg gjerne gjør etter Remi er på jobb), så får jeg helt syke mareritt. Dette gir meg en grusom angst når jeg våkner, som gjerne sitter i hele dagen. I tillegg har jeg hatt så mange migreneanfall i det siste at jeg tror jeg kommer til å eksplodere snart. Det er utrolig irriterende å ligge enten i halvdøs på medisiner, eller med syke smerter, når man egentlig skulle vært på skolen eller dratt ut med venner... Og alt dette gjør meg ganske deprimert. Har nesten ikke vært utenfor døra på 3 uker... Er litt bedre den uka her, så jeg skal til psykologen i dag, så møte Selin, og så ha teselskap hos Eline. Let's hope this makes us all feel a bit better :)

0 kommentarer: