BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 7. januar 2010

Wuhuu

Styrelederfjotten har gitt meg ytternøkkel, så ikkeno mer stress med det.

Jeg har et stk Christian (som egentlig skulle hjelpe meg å farge håret, men jeg er for lat til å begynne) og et stk kjæreste som sitter i sofaen og spiller Guitar Heroes. Bente var her i sta også ^^ Skulle ønske hun ikke var så allergisk mot Ozzy :p Kristiane og typen hennes er hjemme og ^^ Så sånn bortsett fra at lampa på rommet har gått og ikke funker selv om jeg har byttet pærer, så har jeg det ganske bra. Skal raide halv 9 tror jeg gitt. ICC ftw. Full clear as usual I guess *shrug* Litt rart å raide i mørken, men det ordner seg.

Skal til psykologen i morgen. Snakke om diverse jeg ikke gidder nevne nå, for jeg har sikkert klaget om det før. Eneste jeg skal klage på nå er det faktum at jeg må trekke en visdomtann. Visdomstannen min nede til høyre er 90% begravd av tannkjøtt. Dette tannkjøttet hovner opp, så når jeg lukker kjeven biter jeg ned på det, og det gjør sabla vondt. Kan faen meg ikke tygge noenting! Så vi skal trekke den i overkjeven så jeg slipper å tygge på den nede. Lettere det enn å skjære ut og trekke den nede. Så jeg skal bestille time snart, ta angstpiller, dukke opp 30 min tidligere, få beroligende midler, så lystgass, så bedøvelse, og så trekke. Little Cara on drugs? Anyone wanna walk me home so I don't wander off? Ja, også må jeg bli flinkere med fluor og tanntråd for å fikse de begynnende hullene mine sånn at jeg kan tygge med de andre tennene mine og... Og gjør jeg det kan vi kanskje begynne å fikse kosmetisk *nodnod* Jeg får bare bite i meg frykten og gjøre det... *sukk*

Nåååå skal jeg... en tur på badet...hente en Cherry Coke... og logge WoW!

0 kommentarer: