BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 5. januar 2010

Winter, brr

Usjameg... Jeg må ta trikk og buss hjem i dag. Does not want to! Det er kaaaaldt! Jeg tenkte egentlig å ha på boblebukse, men det blir for varmt når jeg sitter inne i klasserommet. Så da blir det jeans med ullstrømpebukse under. Og boblejakke. Og skjerf, votter og lue.

Jeg skal til tannlegen i morgen. Og jeg vil ikke. Jeg er pissredd. Skal bare titte på visdomstanna og de andre og se om det er noe man kan gjøre med at hver gang jeg tygger noe hardere enn overkokte nudler/pasta, så gjør det vondt. Og se på muligheter for kosmetiske greier og. Men jeg liker det ikke. De må poke, og jeg kan plutselig få beskjed om at jeg må tilbake neste uke og gjøre masse vonde ting... miff *scared*

Vi har ikke fått tak i han styrelederfjotten enda, noe som suger -.- Jeg har ikke nøkkel til ytterdørene, så jeg kan ikke gå på butikken eller ut med Ozzy hvis ingen andre også er hjemme og kan åpne for meg >.< Suckyyy!

Sånn ellers så...planlegger jeg innflytningsfest. Har ikke helt bestemt meg for hvilket tema jeg skal ha, eller om jeg skal ha et tema i det hele tatt, men jeg må vel finne ut av det snart, og finne en dato. Hmm.. *tenke tenke*

3 kommentarer:

Morpheus sa...

Ville det ikke vært en god idé fra Truls og Ida sin side og gi dere den nøkkelen og?

Og hvis de har det, så kan du jo bare få den kopiert hos en nøkkelsmed.

Caralina sa...

De hadde to nøkkelsett. Det ene fikk vi, det andre fikk Kristiane. Ytternøkkelen er nummerert, dvs at man må få den fra styrelederen, vi har ikke lov til å bare kopiere den. That's the hitch. Inngangsdørnøkkelen til leiligheten har vi, og den har vi kopiert opp til meg tho.

Morpheus sa...

Bare.. kopier den uansett og pretend it never happened. *grins*