BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 19. mai 2009

Listesak jeg nappet ^^

Navn – Trude/Caralina

Bursdag – 10 Desember
Hjemby/kommune – Oslo
Øyenfarge - blågrå
Hårfarge - Sort (blondt orginalt)
Lengde - Høyde mener du? 1.60
Høyre/venstre hendt – høyre
Stjernetegn - skytten
Sko strl - 36
Skoene du brukte idag – None so far. Men jeg har tenkt å ha på meg et par Ed Hardy's
Søsken - 1
Piercinger – Navelx3, both nipples, ører og tunge
Tattos – 3 stk

FAVORITT
Mat – Taco eller kinamat
Sport – Ingenting
Dyr – Hund ^^
Is – Hmm, mango sorbet
Låt akkurat nå – You don't wanna know XD WoW relatert
Nummer – 3
Tyggegummi – No idea
Helgdag – Lørdag
Årstid – Vinter
Farge – Sølv

HAR DU NOENSINNE:
Rømt hjemmefra – Ja
Skulka – Ikke uten grunn/sykdom
Sovet ute - Jepp
Grått på skolen – Ja
Spydd på skolen – Ja
Vært modell – Jepp, not paid tho
Gjort noe dumt som du ler av dagen idag – Jadda :p
Sett en død person – Ja..
Brukt dop - Nope
Spist sushi – Nei

THIS OR THAT
Pepsi/cola - cola
Mc donalds/burger king – Burger King
Sjokolade eller vanilje is – sjokolade
Jordbær/Blåbær - Blåbær
Kjøtt/veggis – kjøtt
Tv/film – Film
Adidas/nike – nike
Mtv/vh1 – mtv
Blind/Døv – Blind

KAN DU
Gå ned i spagaten – Nei, men kunne det engang
Skrive med begge hendene – Hvis jeg tar det sakte med venstre, ja
Krysse øynene – Nope
Nå nesa med tunga – Nope


HVEM VAR DEN SENESTE PERSONEN
Du prata med - Remi
Du prata med på msn - Christian
Du klemte - Remi
Du kjefta på – Søstra mi

SIST DU
Lo – I går
Gråt – Hmm...er en uke siden tenker jeg
Filmen du så – Erh..dunno
Tygga tyggis – Par dager

HVA ER DU?
Hva ser man utenfor vinduet ditt – Østensjøvannet, blokker, Lambertseter i avstanden, og solnedgangen om kvelden
Hører du på musikk nå – Jepp
Hva har du på deg? – Slækkebukse og en genser mamma kjøpte til meg en gang :p
Musematta di – Hard plate som jeg kan ha i senga, den er fancy med blått lys og usb-porter

HAR DU NOENSINNE?
Blitt kalt hore - Ja
Jugd om aldern din – Nei
Lagd krangel uten grunn – Ikke uten grunn, nei

0 kommentarer: